JdE JURAT D'ESPECTADORS GfK
JdE JURAT
D'ESPECTADORS
GfK
Banner

Termes i condicions del Jurat d'Espectadors

La participació al Jurat d’Espectadors comporta l’acceptació dels següents termes i condicions en la seva totalitat, motiu pel qual la seva no acceptació resultarà en l’exclusió del participant i, com a conseqüència GfK s’alliberarà del compliment de l’obligació contreta amb aquest participant.

GfK es reserva el dret d’invitació i restricció d’ingrés al Jurat d’Espectadors a aquells participants que no compleixin el perfil requerit per garantitzar el bon desenvolupament de la investigació de mercat. Aquesta restricció d’ingrés es basarà sempre en motius objectius o técnics tal que no afectin negativament a recerca.

Tanmateix la participació al Jurat d’Espectadors suposa l’acceptació de la normativa fiscal corresponent i és d’obligada aplicació. També suposa la submisió expresa a les decissions interpretatives de la mateixa que realitzi GfK.

  1. ÀMBIT

    Aquest programa és d’àmbit estatal, podent participar en ell, i per tant bescanviar premis i participar a sorteigs de forma gratuïta i voluntària, aquelles persones invitades per GfK, residents a Catalunya i amb 16 anys o més.

    GfK té la potestat de restringir l’accès al Jurat d’Espectadors i als seus premis i sorteigs tots aquells participants que no compleixin el perfil exigit o que es consideri que mantenen un comportament atípic incomplint així la finalitat del Jurat d’Espectadors. En aquests casos, el Jurat d’Espectadors podrà cancelar els punts obtinguts pel participant, així com els premis sol·licitats, tal i com s’exposa a l’apartat FINALITZACIÓ DE LA PARTICIPACIÓ AL JURAT D’ESPECTADORS.

    La duració del programa és indeterminada i, com a tal, no existeix data de finalització. En el cas de la finalització del programa, es comunicaria amb antelació a tots els participants actius per correu electrònic.

    El programa finalitzarà pel participant quan s’apliqui l’indicat a l’apartat FINALITZACIÓ DE LA PARTICIPACIÓ AL JURAT D’ESPECTADORS.

    Les promocions especials i sorteigs que es duguin a terme tindràn un termini de vigència determinat el qual serà comunicat mitjançant correu electrònic, podent existir altres mitjans addicionals.

    Si per causes de força major fos necessari posposar, modificar, anul·lar o repetir la promoció, aquest fet es notificarà donant-li a la modificació el mateix grau de publicitat que a la present promoció.

  2. PREMIS

    Per cada enquesta, acabada i que superi els controls de qualitat establerts per GfK, els participants rebràn punts bescanviables per premis. Aquests punts no tenen caducitat.

    Els premis rebuts pels participants seràn els exposits al portal del Jurat d’Espectadors gpo.gfk.es excepte en cas d’errors informàtics.

    Entre els premis exposats a la tenda, els participants podràn bescanviar els seus punts per participacions a les diferents promocions que tinguin lloc i estiguin actives. La quantitat mínima de punts a bescanviar serà el d’aquell producte disponible a la tenda amb un valor més baix.

    Els premis exposats a la tenda virtual del Jurat d’Espectadors estàn subjectes a la disponibilitat del proveïdor, podent entregar al participant un model d’igual o superiors prestacions si el bescanvi es trobés fora d’estoc. Els premis no podràn ser intercanviats per diners en metàlic.

    D’altra banda, els premis de les promocions especials realitzades per GfK seràn comuncats als participants al mateix correu electrònic on es comuniqui la promoció especial.

    La quantitat de punts a bescanviar anualment per participant en qualsevol premi no podrà superar els 25.000 punts.

  3. COMUNICACIÓ AMB ELS PARTICIPANTS

    GfK durà a termela comunicació amb els participants preferiblement via correu electrònic o mitjançant el portal del Jurat d’Espectadors gpo.gfk.es. Únicament en cas de necessitat emprarà altres mitjans com, per exemple, el telèfon.

    Les promocions especials es comunicaràn mitjançant el correu electrònic als seus participants, podent existir mitjans addicionals.

  4. PARTICIPACIÓ I MECÀNICA DELS SORTEIGS

    Transcorregudes dues setmanes de la finalització del periode determiant per assolir les participacions de qualsevol sorteig realitzat per GfK, l’empresa sortejarà els premis establerts entre els participants en posessió d’almenys una participació.

    El sorteig es realitzarà a les instal·lacions de GfK.

    Es determinaràn tants guanyadors com premis s’ofereixin en cada sorteig. Cada participant només podrà resultar guanyador d’un únic premi per sorteig.

    GfK es posarà en contacte amb els guanyadors mitjançant el correu electrònic per informar-los del seu premi i publicarà la llista de guanyadors de cada sorteig al portal gpo.gfk.es.

  5. FINALIZACIÓN DE LA PARTICIPACIÓN EN EL JURADO DE ESPECTADORES

    Qualsevol participant pot sol·licitar la baixa voluntària del Jurat d’Espectadors enviant un correu electrònic a juradodeespectadores.gfk@gfk.com amb la sol·licitud. En aquest cas GfK quedarà alliberada del compliment de l’obligació contreta amb el respectiu participant i els seus punts i premis quedaràn cancelats automàticament. Tanmatei, des del moment en que es faci efectiva la baixa, no podrà participar en cap promoció especial realitzada per GfK

    GfK es reserva el dret de cancel·lació de compte i, per tant, dels seus punts i premis, als participants que no compleixin el perfil exigit per garantitzar el bon desenvolupament de la investigació de mercat. En aquests casos, al participant se li enviarà un correu electrònic amb l’avís de cancel·lació i el termini disponible durant el que podrà bescanviar els seus punts però, en cap cas, realitzar noves enquestes.

  6. ALTRES DISPOSICIONS

    Els premis estàn subjectes a la disposició legal i fiscal vigent. LIRPF art.101.7; RIRPF art.75.2c i 3.f, 99 i 105.

    El percentatge de retenció o ingrés a compte sobre els premis serà la que estableixi la legislació vigent en cada moment.

    GfK es reserva el dret a modificar en qualsevol moment aquests termes i condicions, fins i tot la seva possible anul·lació, sempre que hi hagi una causa justificada, comprometent-se a comunicar amb suficient antel·lació els nous canvis o, en el seu cas, l’anul·lació definitiva.

  7. JURISDICCIÓ APLICABLE

    Pel coneixement de qualsevol tipus de litigi que es pogués plantejar en quant a la interpretació o aplicació de les presents bases, tant GfK com els participants en aquesta promoció, es sotmeten expresament a la jurisdicció i competència dels Juzgados y Tribunales de la ciutat de València amb renuncia expresa a qualsevol altre dret que esl correspongués o fos propi, si els tinguera